Renseignez votre code débit pour obtenir votre nouveau mot de passe.

Mot de passe oublié - BATCLUB - logo

BAT France collecte et stocke des informations sur votre terminal lorsque vous utilisez ce site web et recevez nos e-mails, généralement par le biais de cookies. Ce site utilise des cookies techniques qui vous permettent une navigation fluide et la fourniture des services attendus. En cliquant sur "Tout accepter", vous consentez à notre utilisation de tous les types de cookies. Vous pouvez aussi cliquer sur « Tout refuser » pour refuser l’utilisation des cookies qui ne sont pas strictement nécessaires. Pour décider vous-même des types de cookies que vous acceptez, sélectionnez "Plus d'options". En paramétrant les cookies non techniques, vous pourrez choisir une expérience plus personnalisée au regard de votre navigation, des analyses statistiques et des offres qui pourront vous être faites.

ApplicationGatewayAffinity

Session

Used by Microsoft Azure for load balancing of hosting load.

ApplicationGatewayAffinityCORS

Session

Used by Microsoft Azure for load balancing of hosting load.

ASP.NET_SessionId

30 days

.EDITOUSER

Session

Registers a unique ID that is used by the application to maintain a user session on the platform.

ai_session

1 year

Registers a unique ID that is used by Microsoft Application Insights software to maintain information for apps built on the Azure cloud platform.

ai_user

languageVersion

1 year

Registers a value that is used by the application to identify the preferred language version (on multilingual platforms).

popup_banners

30 days

Register a value that is used by application to identify position of pop-up box (hidden / visible).

_hjSessionUser_

365 days

Set when a user first lands on a page. Persists the Hotjar User ID which is unique to that site. Ensures data from subsequent visits to the same site are attributed to the same user ID. JSON data type.

_hjid

366 days

Set when a user first lands on a page. Persists the Hotjar User ID which is unique to that site. Ensures data from subsequent visits to the same site are attributed to the same user ID. UUID data type.

_hjFirstSeen

Session

Identifies a new user’s first session. Used by Recording filters to identify new user sessions. Boolean true/false data type.

_hjUserAttributesHash

Session

User Attributes sent through the Hotjar Identify API are cached for the duration of the session. Enables us to know when an attribute has changed and needs to be updated. Hash data type.

_hjCachedUserAttributes

_hjViewportId

Session

Stores user viewport details such as size and dimensions. UUID data type.

_hjSession_

30 minutes

Holds current session data. Ensures subsequent requests in the session window are attributed to the same session. JSON data type.

_hjSessionTooLarge

Session

Causes Hotjar to stop collecting data if a session becomes too large. Determined automatically by a signal from the WebSocket server if the session size exceeds the limit. Boolean true/false data type.

_hjSessionRejected

Session

If present, set to '1' for the duration of a user's session, when Hotjar has rejected the session from connecting to our WebSocket due to server overload. Applied in extremely rare situations to prevent severe performance issues. Boolean true/false data type.

_hjSessionResumed

Session

Set when a session/recording is reconnected to Hotjar servers after a break in connection. Boolean true/false data type.

_hjLocalStorageTest

Under 100 ms

Checks if the Hotjar Tracking Code can use local storage. If it can, a value of 1 is set. Data stored in_hjLocalStorageTest has no expiration time, but it is deleted almost immediately after it is created. Boolean true/false data type.

_hjIncludedInPageviewSample

30 minutes

Set to determine if a user is included in the data sampling defined by your site's pageview limit. Boolean true/false data type.

_hjIncludedInSessionSample

30 minutes

Set to determine if a user is included in the data sampling defined by your site's daily session limit. Boolean true/false data type.

_hjAbsoluteSessionInProgress

30 minutes

Used to detect the first pageview session of a user. Boolean true/false data type.

_hjTLDTest

_hjRecordingEnabled

Session

Set when a Recording starts. Read when the Recording module is initialized to see if the user is already in a recording in a particular session. Boolean true/false data type.

_hjRecordingLastActivity